torsdag 6 september 2012

Vardag var dag.

Pappa Pär och jag har konstaterat att Moa verkar vara en sån som ligger still när hon sover. Så som hon somnar ligger hon när hon vaknar. Nu har vi dock upptäckt att det inte alls är så. Hon har helt enkelt för trångt i vaggan för att kunna flaxa omkring alltför mycket. Som ett steg till att sova i eget rum får hon ibland sova eftermiddagsvilan i sitt rum och då är det spjälsängen som gäller. I den går det alldeles utmärkt att snurra omkring i.

Jag vill också be om ursäkt om jag berättar samma sak flera gånger. Jag känner att jag är lite splittrad sen jag började sy på allvar. Nu har jag dessutom börjat träna igen och då försvann det ännu mer tid. Men det är helt underbart att vara igång igen även om träningsvärken är riktigt illa just nu. Mitt mål är att till sommaren 2013 komma i mitt skinnställ igen.

Bjuder på lite bilder från vår vardag och skickar en hälsning till Moas farfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar