tisdag 25 september 2012

Tand?

Men nu får den faktiskt komma upp snart. Det där lilla riskornet som ska föreställa en tand, Moas första. Åtminstone hoppas jag att det är det dom är på gång. Den senaste veckan har fröken lillefis inte sovit bra alls. Således har inte vi gjort det heller. Vid ett-tiden har hon vaknat och tyckt att det här med att sova, det verkar överskattat. Det tycker inte hennes föräldrar. Några gånger har hon vaknat redan vid elva och nån gång även klockan nio. Och då vill hon vara vaken. Hon är inte ledsen eller arg, snarare rastlös och superpigg. Ibland har Moa fått komma ner med mig så att den arbetande pappan åtminstone fått somna i lugn och ro. Det funkar. Vi har inte så mycket att välja på.

Men jag hoppas verkligen att det beror på första tanden!

3 kommentarer:

  1. hoppas på tanden o älska autfitten, du är så grymm på att sy Anna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas fortfarande på en tand... :))

      Radera
    2. Tack! Jag hoppas fortfarande på en tand... :))

      Radera