söndag 15 april 2012

Foto-Lasse....

.... har varit på besök. Han hjälpte oss att fota La Familia. Här är några utvalda


Foto: Lasse Wikstrand
Vi började med familjens sötaste så att inte Lasse skulle bli avskräckt.

Foto: Lasse Wikstrand
Och det här blev ju okej.


Foto: Lasse Wikstrand
Det här med,



Foto: Lasse Wikstrand
Sen spårade vi ur lite. Men jag gillar den här bilden. Vi ser roliga ut allihop, till och med Moa.

Foto: Lasse Wikstrand

Men sen var det någon som blev trött.


 Lasse hann bränna av ca 100 bilder så nu ska vi sätta oss och välja vilket kort vi ska skicka in till tidningen. Vi tänkte först strunta i det eftersom det dragit ut på tiden av allehanda anledningar men klart Moa ska vara med! Som de flesta andra nyfödda i stan. Kan bli mer än en som sätter morgonkaffet i halsen när de ser hennes längd och vikt när hon föddes.

Tack snälla Lasse för hjälpen!

6 kommentarer:

  1. Foto-Lasse el. var det inte KTM-Lasse? ;-)16 april 2012 kl. 00:06

    Varsågoda,det var ett rent nöje med en sån söt modell! Hoppas ni hittar nån bild ni vill använda annars gör vi ett nytt försök... Kan alltid ta några hundra till. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I det här sammanhanget får du vara Foto-Lasse.. :)
      Bilderna blev jättebra, jag är övertygad om att vi hittar en bild att skicka in.

      Tack igen!

      Radera
  2. Härliga bilder så fina!!!! Vi väntar med spänning till ni kommer i tidningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev många fler bra bilder så nu gäller det att välja noga... :)

      Radera
  3. Vilka fina bilder! :) Vad go hon är! :) Ni är jättefina också (mamma o pappa alltså) :) å dina minimuffins såg grymt goda ut dom å :P

    Jag läser bloggen varje dag men hinner sällan kommentera :/ men det är bra nattläsning ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack och tack!

      Jag gör precis som du. Innan sovdags surfar jag runt på de bloggar jag följer. Men det är så drygt att kommentera via mobilen.

      Radera