fredag 27 april 2012

Shopaholic?

Ja det må så vara. Men det är ju till Moa, och då är det okej. För det har C sagt och då måste det vara sant. Så länge jag inte handlar till mig så räknas det liksom inte. Håller det tycker ni?

Jag hade precis fått på en nyäten Moa ytterkläder och skulle ta en promenad när det börjar regna. Och riktigt så duktig är jag inte att jag tar en regnpromenad. Jag packade in oss i bilen istället och åkte ner till Uppsala med sikte på Babyproffsen. Vi har bara Barnens Hus här i Gävle och det blir lite tråkigt med samma saker hela tiden. Jag är väldigt förtjust i Jollyroom också men saknar Babyproffsen. Moa sov hela bilresan och var inte alls imponerad av deras affär i Uppsala så hon tog en stödvila medan jag skrotade runt där. Efter fyra varv insåg jag att jag nog sett allt de hade att erbjuda. Och det klart jag handlade! Halkskydd till badkaret, söta badankor, en mugghållare till vagnen (måste ha om jag ska bli en latte-morsa nån gång) och en superfin filt från Elodie. Det var kärlek vid första ögonblicket och man kan inte ha för många filtar, jag lovar.




Dagens bild av Moa är given. Hon har varit lite trött både idag och igår. Endera så är det utvecklingssprånget hon är inne i som spökar eller så kanske det är en förkylning. Eller så är det ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar