torsdag 19 april 2012

Journaler.

Idag hade jag tid på specialmödravården för att gå igenom min och Moas journal. Blev positivt överraskad när min barnmorska erbjöd sig att fixa en tid. Hon tyckte inte hon kunde svara på mina frågor när jag var där på efterkontroll. Det var en månad sen och på en månad hinner det hända mycket. Så när jag väl satt där hade jag inte så många frågor kvar att ställa. Vissa saker har jag tagit reda på själv och vissa saker känns inte lika viktiga längre.

Moa och jag passade på att ta en rejäl promenad, jag packade ner henne i barnvagnen och så lät vi bilen stå när vi skulle till sjukan. Självklart började det regna när vi var på hemväg men då fick jag övning på att trä på regnskyddet på vagnen. Tro mig, övning krävs. Trädde på det fel två gånger innan jag fick till det. Moa börjar förresten bli riktigt rolig att umgås med. Hon flinar och fäktar och tittar nyfiket. Och pratar! Lite söta smågurgel kommer då och då när man pratar med henne eller när hon sitter i babysittern. Har ännu inte lyckats fånga ett leende på bild men ett litet sött ljud fick jag med på film!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar