torsdag 5 juli 2012

Gamla vanor sitter i hur länge?

Som ni märkt har jag börjat sy lite grann. Likaså igår. Då var det dags för lite mössor, fem stycken blev det. Idag fotade jag dom och då slog det mig att jag syr prematurmössor av bara farten. Utan att tänka närmare på det klipper jag ut minimössor. Moa är knappast i behov av dom så varför? Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. Men jag har en känsla av att dom hamnar på ett litet pyttehuvud så småningom.

Moa och jag har haft en riktig mysfag idag. Haft vännen C med dotter A här på lunch. Suttit i hammocken och gungat, Moa åt till och med lunch där. Vi har fnissat och tränat på att rulla till mage. Tack och lov börjar Moa bli sitt vanliga pigga jag igen. Imorgon jobbar pappa sista dagen sen får han semester och det ser vi alla fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar