måndag 19 mars 2012

Lättnad!

Operationen gick bra! Båda bråcken åtgärdades som planerat. Förutom en apne' under tiden hon rullades ner från operation ser alla värden bra ut. Känner mig så lättad att jag vill sätta utropstecken efter varje mening för att ni ska förstå...

Har haft henne på bröstet i tre timmar nu och hon sover än. Jag passade på att ta en liten paus nu innan pappa åker hem. Imorgon em räknar vi med att bli utskrivna.

Tack för alla hållna tummar och knipna tår! Nu ska jag gå in till lillefis igen..

6 kommentarer:

  1. Åååå va underbart att läsa!:)) hon är så duktig!:) NI är duktiga, tror inte jag hade orkat få reda på att man måste göra om op!
    Hoppas natten blir lugn:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast man har ju inget val. På samma sätt som att vi inte kunde välja att få för tidigt. Det är som det är...

      Radera
  2. Gött att höra, å skönt att hon ligger där hon hör hemma. Mammas trygga famn!

    Nu äntligen kan ni lägga det bakom om er.
    Och flytta kraften från brock och smärta till att växa och utvecklas.

    Lyllos er som har en alldeles "perfekt" lillfis ;)

    Önskar er en god natt sömn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Kirurgen skojade och frågade om vi kommit för att reklamera den förra operationen! Japp, sa vi, gör gärna om den.

      Men nu ska det väl ändå vara över hoppas vi!
      Lyllos oss som har så fina barn...

      Radera
  3. Hur går det för er? :) har moa återhämtat sej? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, hon äter som ska iaf. Lite trött kanske men det är nog ganska normalt. Kram

      Radera