måndag 25 juni 2012

Regn!

Så oerhört tråkigt väder idag! En riktig innedag har vi haft, Moa har nog känt av vädret och sovit väldigt mycket. Däremot var hon pigg som en lärka vid fem-tiden imorse. Hon sprattlade och babblade och skrockade. Hungrig var hon inte så det slutade med ett blöjbyte och en bäbis mellan mamma och pappa. Det händer inte ofta, jag är fortfarande rädd för psd eller att jag ska rulla på henne eller råka fäkta till henne i sömnen. Nu när hon är större är det lite lättare men oron finns där. Synd för det är så mysigt att snusa på henne när hon sover eller att vakna av att hon ligger och tittar på mig.

Lite nackträning har vi hunnit med mellan Moas sjuttioelva tupplurar idag. Hon har varit ovanligt lättväckt i vagnen och i sin soffhörna men när hon sov på mig så sov hon stehårt.

2 kommentarer:

  1. Hugo har inte riktigt tillåtit mej att komentera, han humör har inte vart det bästa sista veckan, så blir lite på många inlägg nu:) tatueringen vart jättefin!:) jag gillar färg, (även fast mina är svarta haha)
    Mössosra såg också jättefina ut o jag lovar att det uppskattas av föräldrar på neo:)
    Jag tycker också om o kolla tyger, men jag skulle kanske kunna sy gardiner haha om jag har tur;)
    Regn..... Skönt för dej att moa valt att sova, hugo har valt att vara uttråkad o frustrerad över att benen inte gör som han vill när han försöker krypa..
    Nu tror jag han slockna så jag ska slänga ihop lite muffins:) Hugo blir nämligen 9 månader idag:) OCH idag såg jag Hugos första 2 tänder i underkäken så nu kanske humöret vänder så vi har en del att fira idag:D
    Ha en bra dag!:)

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för Hugo! O, nio månader?! Tiden bara springer iväg. Tack, mina övriga tatueringar är black/grey och nu ville jag göra en förändring så det fick bli färg och jag är sååååå nöjd. Moa tittar fascinerat på den så jag tror hon gillar den. Spännande med två tänder! Jag känner i munnen på henne varje dag för jag tycker det är så spännande... Sköt om er

    SvaraRadera