fredag 22 juni 2012

Utlovad uppdatering.

Sitter hos Tatueraren nu och ska äntligen få klar min tatuering som påbörjades för tolv år sedan! Bild kommer sen. Det blev ett utmärkt tillfälle att skriva här eftersom jag inte har så mycket annat val än att sitta still.

Igår var det en lite hetsig dag, det gick i ett hela tiden. Vi åt lunch på stan med en god vän och det börjar märkas att Moa vill att det ska hända lite mer nu. Sitta och titta på samma vägg, samma lampa i samma vagn blir toktrist efter ett tag. När vi kom hem från stan kom kompis C med dotter A på visit och flickorna pratade faktiskt med varandra. A har visat tidigare att hon varit nyfiken på Moa och igår var Moa lika nyfiken på A. Så sött! Vi blev så överraskade när Moa helt plötsligt svarade A när hon hojtade. Och så höll dom på ett tag. Fantastiskt vilken vilja att kommunicera som är inbyggt i oss från start.

När vårt trevliga sällskap åkt hem fortsatte jag sy de sista mössorna och sen var det bara att börja med desserten. Mintchokladmousse med limemarinerade jordgubbar blir det. Gött! Donade i köket till sena natta så nu är det faktiskt riktigt skönt att bara sitta still även om det innebär lite plåga.

Aftonen firas i Sandviken hos en hojkompis. Förra året bjöd han på en grillkväll som vi aldrig glömmer och jag är övertygad om att vi inte blir besvikna ikväll.
Den här fina blomman ska jag ha i håret, jag hoppar över kransen i år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar