fredag 18 maj 2012

Tack Farfar.

Jag vet att Moas farfar läser den här bloggen. Det tycker jag är bra, det är ett bra sätt att få inblick i Moas vardag trots att man bor i en annan stad. Herregud, läser man den här bloggen vet man nog mer än någon annan vad som händer i vårt liv och i min hjärna.
Så idag kom ett mail från Moas farfar med ett tips på ett bra bildredigeringsprogram. And I like it! Jag ska bara lära mig hur jag spar ner den färdiga bilden i ett bra format...  Anledningen till att jag började fippla med bilder var att jag skulle vilja ha en header på bloggen som består av fler bilder. Nu är det bara en och den är inte representativ för hur Moa är idag. Men jag vill gärna ha en bild på henne som pytteMoa också, visa hur det var, hur hon var.


Den här skulle passa jättebra som bloggens header, men av någon anledning blir bilden jätteliten när jag försöker lägga till den. Så den gamla stora fina får vara kvar ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar